Bli medlem i föreningen år 2024

Tävling:
Matchnummer: 142101078
Samling:15:00
Tre poäng i vårens sista match
2022-07-02 19:19

Idag åkte damerna till Taberg för match mot just Taberg. Man inledde bra och Emilia Johansson gav SVT ledningen i den 13 min. I den 26 gör Frida Rångemyr 0-2. Några minuter senare gör Taberg självmål till 0-3. Innan paus hann både Emilia och Frida göra ytterligare var sitt mål. I halvtids vilan stod det 0-5 till SVT.

i andra började SVT lika bra och man gjorde tre mål på bara några minuter. Målskyttarna var Therese Josefsson x2 och Lisa Kiviharju. Imellan där fick Taberg in ett mål med. Sen hände det något och SVT slappanade av lite och Taberg hämtade upp några mål till 4-8! Sen kunde Frida Rångemyr sätta slutresultatet till 4-9!

Guldsponsorer
Silversponsorer