Södra Ving - laget med sting!

Publikvärdar Borås Arena Elfsborgs hemmamatcher

Södra Vings IF har sedan 1999 varit engagerade som publikvärdar på IF Elfsborgs hemmamatcher. Från början var vi ca 5-6 publikvärdar per tillfälle, men år för år har insatsen ökat. Vi är i dagsläget ca 15 personer som jobbar som publikvärd varje match men vi saknar flera ideélla krafter som kan hjälpa till.

Jobbet som publikvärd innebär allt från platsanvisning, visitering, ordna köer och bevaka grindar. Vi är chefer på Ålgårdsläktaren och delansvariga för handikappläktaren.

För en ideell förening är detta ett väldigt bra sätt att få tillskott i kassan och man får dessutom glädjen att vara på plats på matcherna.

Ansvarig för Södra Vings IF på matcherna är...

Johannes Lindqvist: 0736 - 96 96 53

Örjan Stomberg: 070 - 814 77 33

Är DU intresserad att hjälpa till så hör av dig till Johannes eller Örjan.

Södra Ving tackar alla som har ställt upp den gånga säsongen för ett väldigt bra jobb!