Södra Ving - laget med sting!

Slottsvallen
På Slottsvallen spelar seniorlagen sina hemmamatcher. Även ungdomslag som spelar 11-manna har sina matcher här
Stationshuset
Är precis som det låter ett gammal stationshus. När tågen slutade gå genom Hökerum tog SVIF över och gjorde det till klubbhus. Här finns kansli, möteslokal och omklädningsrum för 7-mannalagen som spelar och tränar på Stationsvallen.
Stationsvallen
Är våra nyaste plan och ligger alldeles bakom stationshuset mitt i Hökerums centrum. Det är en
7-mannaplan som våra yngre spelare tränar och spelar på.
Södra Ving-Hallen
År 2000 byggde SVIF tillsammans med HIBF, HLTK och kommunen en inomhushall. Den ligger precis bakom Hökerums skola och är hemmaplan för våra innebandylag.
Skyttevallen
Är träningsplan för våra 11-mannalag. Den brukar vara redo ganska tidigt på våren, om än lite krävande får benen.